Direktlänk till inlägg 18 december 2018

Ångest

Av panicgirl - 18 december 2018 02:15

Ligger vaken i natten, precis som vanligt. Har de senaste månaderna helt fuckat upp dygnet... Sover typ mellan  4 och halv sju, sen några timmar på dagen om jag har tur.

Nu har jag sett alla serier jag kan tänka mig på Netflix, Viaplay och Hbo, hört alla intressanta dokumentärer osv så nätterna blir extra långa.

Har alltid mer värk och ångest på kvällar och nätter konstigt nog. 

Nu är det mycket som snurrar i huvudet, avslag från försäkringskassan så här lagom till jul, ångest över hur jag ska palla åka så långt hemifrån över jul och nyår, frustration över min livssituation och en konstig ilska som bubblar inom mig hela tiden utan att jag vet varför.

Skapar denna blogg (den femtielfte i ordningen) för att ha som ventilationshål.

#ångest #sömnlöshet #försäkringskassan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av panicgirl - 20 januari 2019 03:23

I flera månader nu så har mitt sömnmönster varit helt ur fas... Jag är vaken hela nätterna och sover några timmar på dagen. Det är helt upp och ned, hur ska jag få ordning på detta? Det brukar bli så att jag ett par gånger i månaden sover dygnet runt...

Av panicgirl - 9 januari 2019 09:13

Fy fan så illa jag mår! Antar att magen är utslagen pga antibiotikan... Var till Vc i måndags för misstänkt uvi. Det är aldrig kul med illamående och med kräkfobi är det än värre, nu snackar vi brutal ångest! #illamående #kräkfobi #antibiotika #u...

Av panicgirl - 26 december 2018 03:03

Juldagen har jag tillbringat i sängen och kört filmmaraton. Ena romantiska julfilmen efter den andra. Barnen åkte iväg på förmiddagen och i stället för att vältra mig i ensamhet och självömkan så tänkte jag att jag kan uppleva jul och romantik geno...

Av panicgirl - 20 december 2018 19:50

Började för några veckor sedan med  msm då jag hört att det ska vara bra mot de flesta åkommor. Började första veckan med ett kryddmått och märkte ingen skillnad. Andra veckan tog jag 2 krm och blev lite illamående. Nu är jag i mitten av tredje vec...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards